Інтернет-магазин Motul

Обмін та повернення

Інтернет-магазин m-ukraine.com.ua діє у законодавчому полі України, тому процедура обміну та повернення товару здійснюється в рамках законодавства України, а точніше мова йде про Закон України «Про захист прав споживачів» та супутні закони, нормативні акти та документи.

Спираючись на законодавство України, споживач має право обміняти або повернути придбаний товар. Зважаючи на особливості дистанційної торгівлі, якою є діяльність онлайн-магазинів, обміняти товар можливо шляхом його повернення та здійснення нового замовлення. Тобто якщо ви купили моторну оливу Motul в онлайн-магазині m-ukraine.com.ua і, як приклад, помилилися з в’язкістю, ви можете замінити її на оливу необхідного класу в’язкості. Для цього необхідно виконати таку послідовність дій: повернути придбаний товар на склад компанії через транспортну службу «Нова Пошта», а потім замовити інший товар на сайті m-ukraine.com.ua. Усі транспортні витрати у такому випадку мусить сплатити споживач, адже обмін товару здійснюється через його помилку та на його вимогу.

Коли та яким чином можна повернути товар?

Згідно з чинним законодавством України, повернути товар споживач може як через бракування заводу, так і з будь-якої іншої причини та на будь-якому етапі угоди, а також протягом 14 днів після виконання угоди (отримання товару). Під час отримання товару покупець має оглянути товар на предмет цілісності тари та упаковки, відповідності замовлення та підписати необхідні документи. Як тільки покупець поставив свій підпис у квитанції та забрав товар, угода вважається здійсненою. Це автоматично означає що товар належної якості та відповідає тому, який він замовив на сайті, тобто повернення з причини неналежної якості товару неможливе. Повернути товар неналежної якості можна лише під час передачі його кур’єром або під час отриманні його у відділенні «Нової Пошти». Під час отримання товару покупець має право та повинен оглянути товар та якщо він його не влаштовує, покупець не зобов’язаний його оплачувати.

Якщо покупець прийняв товар, але з будь-яких інших причин хоче його повернути, він може це зробити протягом 14 днів. У разі повернення товар має бути зберегти цілісність упаковки/тари, товарний вигляд та споживчі якості, а також товар має супроводжуватися документом, який підтверджує факт його придбання. Онлайн-магазин зі свого боку зобов’язується повернути гроші за цей товар протягом 10 днів після отримання товару, але зберігає за собою право за цей період перевірити товар на предмет дотримання всіх процедур повернення товару (документи, упаковка, тара, властивості товару). У випадку, якщо будуть виявлені сліди експлуатації товару, продавець має право не повертати гроші за товар на цій підставі.

Як здійснюється повернення коштів?

Щоб отримати гроші за повернений товар, який з будь-яких причин вас не задовольнив або став не актуальним на момент його отримання, необхідно виконати таку послідовність дій:

Відправити нам електронного листа та вказати у ньому:

  • причину повернення товару (якщо причиною є бракування чи дефект, детально опишіть ситуацію);
  • зручний для вас спосіб повернення грошей та реквізити для грошового переказу;
  • надайте копію товарного чека для підтвердження того, що товар був придбаний саме в інтернет-магазині motul-ukraine.com;
  • паспортні дані або копію документу, який засвідчує особу;
  • надіслати товар за вказаною нами адресою.

Після того, як компанія m-ukraine.com.ua отримає товар та всі необхідні дані для повернення коштів, протягом 10 днів кошти будуть перераховані на розрахунковий рахунок покупця. Протягом цього періоду компанія має право здійснити експертизу товару на предмет порушенні цілісності упаковки та інших характеристик.